Првична анализа по ужасната несреќа: Авионот паѓал 4.000 метри со брзина од 440 километри на час

Ден по авионската несреќа во Бразил, во која животот го загубија вкупно 57 патници и четворица членови на екипажот, беше посветен на анализа на деталите од целиот инцидент, а бразилските медиуми објавија детали од самиот лет од полетување до фаталниот момент.

Според бразилскиот медиум Глобо, авионот полетал во 11 часот и 46 минути, а летот продолжил непречено до 12 часот и 20 минути. По 24 минути, авионот се искачил додека не достигнал 5.000 метри надморска височина во 12:23 часот.

На таа висина, авионот продолжил да лета до 13 часот и 21 минути, кога почнал да ја губи висината.

“Во тој момент леталото направило нагло свртување. Паднало околу 4.000 метри. Брзината на овој пад била 440 км/ч”, пишува Глобо.

Како што претходно беше објавено, спиралниот пад што беше видлив на снимката укажува на застој, што се случува кога леталото ќе ја изгуби поддршката.

„Може да дојде до прекин поради формирање на мраз на крилата, а имало и формирање на мраз на рутата на овој авион“, пишува Глобо.

Кога станува збор за самиот авион, Националната агенција за цивилно воздухопловство соопшти дека се работи за авион АТР-72-500 од компанијата Воепас, кој има 74 седишта.

Авионот е произведен од францускиот ATR, кој е еден од најголемите производители на авиони во светот.

“Документацијата на авионот беше ажурирана и сите членови на екипажот имаа валидни лиценци. Според производителот, ATR-72-500 може да лета со максимална брзина од 511 km/h. Моделот е долг 27 метри и има распон на крилата со опсег на летање од 1.324 километри Максималната тежина што може да ја носи авионот во служба е седум илјади килограми“, се објаснува.

Авионот имал 14 години и бил модел познат во светот на воздухопловството по способноста да оперира на кратки писти и тешко достапни аеродроми во Бразил.

Имајќи го предвид можното формирање на мраз што можело да влијае на несреќата, се огласија и метеоролозите кои рекоа дека т.н. зона на нестабилност има 35 проценти шанси за формирање мраз.

Во моментот кога леталото се приближувало кон оваа област, силен ветер дувал во опашката на леталото.

Извршниот директор на Voepass Linhas Aereas, Едуардо Буш, одржа прес-конференција во петокот навечер и рече дека пилотите биле искусни и дека сите оперативни системи на авионот работеле во моментот на полетувањето.

Total
0
Shares
Поврзани објави