СКАНДАЛ: ПРЕХРАНБЕНИОТ ГИГАНТ NESTLÉ ОБВИНЕТ ДЕКА ДОДАВАЛ ШЕЌЕР ВО ПРОИЗВОДИ ЗА ДОЕНЧИЊА НАМЕНЕТИ ЗА СИРОМАШНИТЕ ЗЕМЈИ

Неодамнешната истрага на организацијата за јавен мониторинг Public Eye со седиште во Цирих и Меѓународната мрежа за акција за храна за бебиња (IBFAN) откри дека Nestlé, глобален гигант за храна и пијалоци, додава шеќер и мед во млекото за доенчиња и производите од житарки што се продаваат во земјите во развој, додека се воздржува од правејќи го тоа на европските пазари. Оваа практика предизвика загриженост за нејзините потенцијални здравствени импликации и етички размислувања.

Студијата, која испитуваше 150 производи од Nestlé, вклучувајќи ги и популарните брендови Cerelac и Nido, откри значителни разлики во содржината на шеќер помеѓу регионите. Во земјите во развој, житариците Cerelac наменети за доенчиња на возраст од шест месеци содржеле додаден шеќер што е еквивалентно на просек од 4 грама по порција, а некои производи содржат дури 7,3 грама по порција. Слично на тоа, производите од млеко во прав Нидо наменети за мали деца на возраст од една до три години содржеле речиси два грама додаден шеќер по порција.

Уште повеќе, истрагата откри дека европските пазари на Нестле, вклучувајќи ги Швајцарија, Германија, Велика Британија и Франција, немаат додаден шеќер во еквивалентни производи, што доведе до обвинувања за „двојни стандарди“ во практиките на компанијата.

Додека Nestlé тврди дека неговото портфолио е во согласност со локалните регулативи и меѓународните стандарди, критичарите тврдат дека неоткриениот додаток на шеќер претставува ризик за здравјето на доенчињата, особено во регионите каде што стапките на дебелина се високи. Европските упатства на Светската здравствена организација (СЗО) препорачуваат избегнување на шеќери во храната за деца под три години, како одраз на растечката глобална загриженост за раното консумирање шеќер.

И покрај тврдењата на Нестле за намалување на содржината на шеќер во житарките за доенчиња во последната деценија, остануваат прашањата за транспарентноста во етикетирањето и маркетиншките практики. Употребата на влијателен маркетинг, особено насочена кон родителите и старателите, е под лупа поради потенцијално заблуда на потрошувачите за хранливата вредност на производите на Нестле.

Како што продолжуваат дебатите за потрошувачката на шеќер и дебелината кај децата, засегнатите страни повикуваат на поголема транспарентност и одговорност во индустријата за храна за доенчиња за да се обезбеди здравјето и благосостојбата на децата ширум светот.

Total
0
Shares
Поврзани објави