FACEBOOK со нов изглед, многу групи ќе згаснат

Наскоро пристигнува уште еден редизајн на Фејсбук. И додека фокусот е ставен на приватноста на корисниците, визуелните промени исто така ќе бидат значајни. Корисничкото искуство ќе биде радикално променето, а останува да се види колку е добра одлуката.

Марк Цукерберг најави големи промени во Фејсбук кои значително ќе влијаат на корисничкото искуство. Промените главно се однесуваат на приватноста на корисниците, кои досега биле присутни само декларативно. Марк Цукерберг е свесен дека дошло време да покаже дека ја почитува приватноста на корисниците.

Редизајнот на Фејсбук најпрво доаѓа на мобилните уреди

Претставени се бројни нови опции кои се обидат да им се наметнат на корисниците. Станува збор за опции кои би требало да привлечат млади корисници кои масовно го напуштаат Фејсбук. Во духот на овие промени, фокусот е ставен првенствено на мобилната апликација каде што наскоро ќе бидат видливи новите промени.

Уреден е значаен редизајн на News Feed. Прво што паѓа во око е недостатокот на познатата сина боја, па сега интерфејсот повеќе изгледа како Facebook Messenger.

Постојат оправдани стравови дека новиот Facebook редизајн експеримент со News Feed повторно ќе направи хаос со објавите како што се случи кога беше воведен Explore Feed. Од искуството со претходните редизајни веќе се подготвуваме за непријатни изненадувања. Секогаш кога Цукерберг сака нешто ново да воведе и да ги навикне корисниците на нови опции тој ”ги турка под нос”, игнорирајќи многу работи што биле функционални.

Се поставува прашањето како ќе изгледаат објавите на Facebook страницата и колку ќе бидат видливи. Имено, Цукерберг сé уште има намера да заработи од спонзорирани постови, а воведувањето на јазичиња за групи некако премногу личи на модифицираната верзија на претходно споменатиот Explore Feed. Сите знаете како тоа поминало и колку епски неуспех беше тоа.

Total
0
Shares
Поврзани објави